پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابور

در اين سايت انواع فايل: پروژه. مقاله. تحقيق. پايان نامه. طرح توجيهي. گزارش كار آموزي. پروپوزال و غيره ارائه ميشود.

پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابور

۳۷ بازديد
پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابور

پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابور در 23 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

دانلود پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي  در مدارس راهنمايي شهر نيشابور

بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي  در مدارس راهنمايي شهر نيشابور   بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي  در مدارس  پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي  در مدارس  پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي  بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي
دسته بندي علوم تربيتي
فرمت فايل docx
حجم فايل 57 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 23

پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي در مدارس راهنمايي شهر نيشابور در 23 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

«چكيده»

پژوهش حاضر با هدف بررسي رابطه بين ارزشيابي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان راهنمايي بر روي 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوري داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، يكي ويژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و ديگري ويژه معلم با تعداد 20 سئوال تهيه و اجرا شد، كه بعد از تجزيه و تحليل داده ها نتايج حاصل به شرح زير مي باشد:

اكثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت كتبي برگزار شود زيرا اين روش اضطراب دانش آموز را كاهش داده و نمره گذاري براي معلم را راحت تر مي كند.

آنها معتقدند كه ارزشيابي به شيوه ي كيفي و توصيفي بهتر است و برگزاري روش عملي و شفاهي ارزشيابي با مشكلاتي مواجه است. اكثر معلّمان از وضع موجود ارزشيابي راضي هستند كه دلايل متفاوتي را براي آن مي توان بيان كرد. ارزشيابي به صورت عملي و شفاهي در تشخيص مشكلات يادگيري فراگيران و رفع ابهامات جزئي آنها مي تواند بسيار مؤثر باشد.

 

فهرست مطالب

چكيده

فصل اول : بيان مسئله

 بيان مسئله 

اهداف تحقيق

اهميت و ضرورت

سوالات پژوهشي

فصل دوم : پيشينه تحقيق

پيشينه تحقيق

فصل سوم : روش تحقيق

روش تحقيق

فصل چهارم : يافته هاي تحقيق

پاسخ به سوالات پژوهشي

فصل پنجم : نتيجه گيري و پيشنهادات

نتيجه گيري و بحث

پيشنهادات

يادداشت ها

منابع مورد استفاده

پيوست

 

 

دانلود پايان نامه بررسي نگرش معلمان و دانش آموزان به شيوه هاي ارزشيابي  در مدارس راهنمايي شهر نيشابور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.