پايان نامه رابطه خود كارآمدي و تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان

در اين سايت انواع فايل: پروژه. مقاله. تحقيق. پايان نامه. طرح توجيهي. گزارش كار آموزي. پروپوزال و غيره ارائه ميشود.

پايان نامه رابطه خود كارآمدي و تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان

۱۱ بازديد
بررسي رابطه بين خود كارآمدي و تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان

پايان نامه كارشناسي بررسي رابطه بين خود كارآمدي و تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان

دانلود بررسي رابطه بين خود كارآمدي و تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان

پايان نامه كارشناسي بررسي رابطه بين خود كارآمدي و تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان بررسي رابطه بين خود كارآمدي   تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان دانلود مقاله دانلود تحقيق دانلود نرم افزار دانلود اندرويد دانلود پايان نامه دانلود پايان نامه كارشناسي دانلود پايان نامه ارشد دانلود پروژه دانلود پروژه پاياني دانلود پروپو
دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل word
حجم فايل 105 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 89

پايان نامه كارشناسي بررسي رابطه بين خود كارآمدي و تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان

مقدمه

 

با شروع ماه مهر و بازگشايي مدارس، عده اي از والدين با كودكان خود دچار مشكل مي شوند كه يكي از اين مشكلا ت بهانه گيري كودكان در مورد رفتن به مدرسه است. بسياري از آنها از همان روزهاي اول با رفتن به مدرسه مشكل دارند و عده اي ديگر پس از گذشت چند روز از بازگشايي مدارس دچار اين مشكل مي شوند، كه بايد دلا يل آنها را پيدا و سعي در رفع آن داشته باشيم.يكي از اين دلايل اضطراب كودكان هنگام رفتن به مدرسه است. دلايل متعددي وجود دارد كه چرا كودكان ۶ ۵ ساله از رفتن به مدرسه مي گريزند، مهمترين و معمول ترين نارضايتي آنها عبارتند از: «من مي خواهم فقط در خانه بمانم!» بعضي كودكان در اين سن به زمان بيشتري براي سازگاركردن خود با قوانين و محيط هاي جديد نياز دارند.بازگشايي مدارس پس از تعطيلات تابستاني، به دنيا آمدن خواهر يا برادر، بيماري و يا مرگ يكي از اقوام مي تواند باعث اضطراب و دلشوره كودك شود، حتي بچه اي كه قبلا اين طور نبوده ، ممكن است دچار اين اضطراب ها شود. براي رفع اين مشكل با فرزندتان درباره آنچه كه در روزهاي مدرسه انجام مي داده صحبت كرده و روي نكات مثبت و جالب توجه تاكيد بيشتري كنيد. ساعات روز او را طوري برنامه ريزي كنيد تا احساس رضايت بيشتري كند. استفاده از وسايل كوچك و جالبي كه به طور چشمگيري باعث كاهش اضطراب و تقويت اعتماد به نفس او مي شود بسيار موثر است.عامل ديگري كه سبب فرار كودكان از مدرسه مي شود همان ترس از مدرسه است.بعضي كودكان ۶ ساله به طور عجيبي از مدرسه مي ترسند و مدام بهانه گيري مي كنند و به مادرشان مي گويند: «من به مدرسه نمي روم و در خانه مي مانم».

 

فهرست مطالب

 

مقدمه     1

بيان مسئله            3

ضرورت و اهميت تحقيق      7

اهداف كلي           8

هدف كلي 8

اهداف جزئي         8

فرضيه تحقيق       8

تعريف متغيرها      9

تنظيم هيجان         9

اضطراب مدرسه    10

تعاريف عملياتي     10

خودكارآمدي         12

مقدمه‌اي بر خودكارآمدي       12

مفهوم و تعاريف خودكارآمدي 12

اهميت باورهاي خودكارآمدي  14

منابع خودكارآمدي  15

اثرات خودكارآمدي 19

اثرات خودكارآمدي بر سطح انگيزش    21

ج) اثرات خودكارآمدي بر فرآيندهاي شناختي       22

د) اثرات خودكارآمدي بر فرآيندهاي عواطف       23

ابعاد خودكارآمدي   24

مفاهيم سازه‌هاي خودكارآمدي  26

ديدگاه‌هاي مربوط به خودكارآمدي        27

تنظيم هيجان         32

مدل فرايند تنظيم هيجاني گروس          37

تنظيم هيجان و اختلالات اضطرابي      39

اضطراب مدرسه    44

توصيه هايي به والدين         46

روش برخورد با مشكلات كودك          47

پيشينه پژوهش       51

مقدمه     55

روش تحقيق          55

جامعه آماري         55

نمونه آماري         55

حجم نمونه           56

ابزار گردآوري اطلاعات      57

نحوه نمره‌گذاري پرسشنامه خودكارآمدي شرر و آدامز        59

روش تجزيه و تحليل داده ها   60

بخش اول آمار استنباطي       62

بخش دوم آمار استباطي        66

بحث و نتيجه گيري 71

محدوديت پژوهشي  72

 

دانلود بررسي رابطه بين خود كارآمدي و تنظيم هيجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.