| تجربيات مدون تدريس معلم در مقطع ابتدايي(نمونه 4 )
تجربيات مدون تدريس معلم در مقطع ابتدايي(نمونه 4 ) در 30 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc |
![]() |
| دسته بندي | تجربيات مدون |
| فرمت فايل | doc |
| حجم فايل | 83 كيلو بايت |
| تعداد صفحات فايل | 30 |
تجربيات مدون تدريس معلم در مقطع ابتدايي(نمونه 4 ) در 30 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc
فهرست مطالب
عنوان
مقدمه
دوزبانه(منطقه عرب نشين)
داشتن دانش آموز كم شنوا و ناتواني در بيان الفاظ و كلمات (پايه اول)
دانش آموزان عقب مانده ذهني يا ديرآموز در مدرسه هاي عادي
تجربيات پايه سوم
درس اجتماعي
تجربه ديكته در كلاس سوم
تجربياتي در رابطه آموزش جدول ضرب در پايه سوم
پايه چهارم ابتدايي
معاونت دبستان و آسفالت كردن مدرسه
اهميت ايجاد انگيزه در جلسه اول:
نحوه شروع تدريس:
روش موفق تدريس از ديدگاه دانشآموزان
نحوه فعال نگاهداشتن كلاس توسط معلم:
علل لزوم پرسش درس از ديدگاه بچهها و معلمين
بررسي لحن اداي مطالب از ديدگاه بچهها و معلمين:
نحوه انتقال مطالب از ديدگاه قرآن
نحوه برخورد معلم با دانشآموز (بعد عاطفي)
بررسي بهترين روشهاي تشويق و تنبيه
نحوه تشويق موفق از ديدگاه روانشناسان:
نحوه برخورد با شاگردان ناسازگار:
روشهاي جلب توجه دانشآموزان
بررسي نقش روحيه معلم در امر كلاسداري:
چگونه ميتوان روحيهاي شاد داشت:
نياز به انجام كار گروهي در شاگردان:
نياز به جلب توجه در دانشآموزان:
بررسي نحوه ارتباط صحيح با دانشآموزان
پرهيز از مباحثه در كلاس:
نحوه نفوذ در متقاعد ساختن كلاس:
چالش ها
راهكار ها
نتيجه گيري
