پايان نامه بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان

در اين سايت انواع فايل: پروژه. مقاله. تحقيق. پايان نامه. طرح توجيهي. گزارش كار آموزي. پروپوزال و غيره ارائه ميشود.

پايان نامه بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان

۱۳ بازديد
پژوهش بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان

پژوهش بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان در 98 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

دانلود پژوهش بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان

پژوهش بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان سازگاري دانش‌آموزان رويكرد تحليل رفتار متقابل   تأثير مشاوره گروهي بر سازگاري دانش‌آموزان  تأثير مشاوره گروهي
دسته بندي علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 90 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 98

پژوهش بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان در 98 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc



فهرست مطالب:


 

فهرست مطالب


فهرست جداول


فهرست نمودارها


چكيده


فـصـل اول

كليات تحقيق

مقدمه


بيان‌مسئله


ضرورت و اهميت مسئله تحقيق


اهداف پژوهش


فرضيه‌هاي پژوهش

متغيرهاي پژوهش


تعاريف متغيرها(مفهومي و عملياتي)


تعريف نظري مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل 


تعريف عملياتي مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل 


تعريف نظري سازگاري


تعريف عملياتي سازگاري


فصل دوم

ادبيات و پيشينة تحقيق

مقدمه


بخش اول: سازگاري و مباني نظري آن


تعريف سازگاري 


    عوامل موثربرسازگاري


     انواع سازگاري


  روشها يا اشكال سازگاري


      ملاكهاي سازگاري مطلوب


      ويژگيهاي افراد سازگار


بخش دوم: تحليل رفتار متقابل


نظريه تحليل رفتار متقابل


مباني نظري تحليل رفتار متقابل


الگوي حالات نفساني


موقعيت‌هاي رواني و طرحهاي زندگي


 آسيب شناسي رواني


          الف : آسيب شناسي ساختي


         ب: آسيب شناسي كاركردي


هدف درمان در تحليل رفتار متقابل


فرآيند گروهي در رويكرد تحليل رفتار متقابل


مشاوره و درمان


        الف : تحليل درمان ساختار


        ب: تحليل درمان تبادلها


ارزشهاي مشاوره گروهي 


 جمع بندي مطالب 


بخش سوم: مروري برپيشينه  تحقيق


مطالعات صورت گرفته در داخل كشور 


مطالعات صورت گرفته در خارج از كشور


فصل سوم

روش اجراي تحقيق

مقدمه


روش تحقيق


جامعه آماري تحقيق


نمونه و روش نمونه گيري


ابزاراندازه گيري و روايي وپايايي آن


پرسشنامه سينهاوسينگ


پايايي پرسشنامه سينهاوسينگ .


روايي (اعتبار) پرسشنامه سينهاوسينگ .


روش تجزيه و تحليل داده‌ها


شيوه اجرا ومراحل انجام پژوهش..


گزارش جلسات مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل  .


مقدمه


اطلاعات توصيفي مربوط به مشخصات دموگرافيك نمونه‌هاي تحقيق


تجزيه و تحليل داده‌ها..


فرضيه اصلي


فرضيه فرعي اول


فرضيه فرعي دوم


فرضيه فرعي سوم


فرضيه فرعي چهارم


فصل پنجم

بحث و نتيجه گيري

مقدمه


يافته‌هاي پژوهش


      الف : نتايج حاصل از توصيف داده ها


      ب: بحث و تفسير نتايج حاصل از تجزيه و تحليل فرضيه ها ...


پـيشنـهادات تحقيق..


الف- پيشنهادهاي  برخاسته از پژوهش


ب- پيشنهادات براي انجام تحقيقات بعدي


  محدوديتها


منـابـع

منابع فارسي


منابع لاتين.



چكيده

هدف از اين پژوهش بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان دختر شهرستان سرپل ذهاب در سال 94-93 مي‌باشد.

روش پژوهش در اين تحقيق روش آزمايشي بود كه در اين پژوهش ابتدا 200 نفر با روش نمونه‌گيري تصادفي خوشه‌اي انتخاب شد كه پس از انجام پيش آزمون از بين آنها دانش‌آموزاني كه كمترين نمره سازگاري را كسب نمودند 30 نفر به صورت تصادفي انتخاب و به دو گروه آزمايش و كنترل تقسيم گرديدند.

جهت اندازه‌گيري داده‌ها از پرسشنامه‌ها سازگاري سينها و سينگ (1993) كه شامل 60 سؤال كه حوزه‌هاي عاطفي، اجتماعي و آموزشي دانش‌آموزان دبيرستاني را مي‌سنجد استفاده شد و همچنين مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل در ده جلسه يك ساعت و نيم اجرا شد و در پايان نيز از هر دو گروه گواه و كنترل پس‌آزمون گرفته شد. به منظور تجزيه و تحليل داده‌ها از آمار توصيفي (جدول و نمودار) و جهت آزمون فرضيه‌هاي پژوهش از آمار استنباطي (T مستقل و كواريانس) استفاده شد.

نتايج اين پژوهش نشان داد كه روش مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل TA بر سازگاري اجتماعي و سازگاري كل شركت‌كنندگان تأثير معنادار داشته است همچنين نتايج نشان دهنده وجود تفاوت معناداري بين سازگاري دانش‌آموزان پايه اول و دوم مي‌باشد و سازگاري عاطفي و آموزشي نيز افزايش يافته است ولي معنادار نبوده است.

 

دانلود پژوهش بررسي تأثير مشاوره گروهي با رويكرد تحليل رفتار متقابل بر سازگاري دانش‌آموزان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.