| ترجمه مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي
ترجمه مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي در 5 صفحه با فرمت word |
![]() |
| دسته بندي | حسابداري |
| فرمت فايل | doc |
| حجم فايل | 15 كيلو بايت |
| تعداد صفحات فايل | 5 |
ترجمه مقاله پشت پرده مشكلات بازاريابي در 5 صفحه با فرمت word
Marketing is ripe for a revolution because its failures are so apparent. "Everybody--stockholders, directors, CEOs, customers, the government--is angry because marketing, which should be driving business, doesn't work" write marketing executives Kevin Clancy and Robert Shulman. One of the most important reasons for this breakdown is that research is not working because of flaws in its basic premises.
بازاريابي اكنون آماده يك تحول است زيرا نقاط ضعف آن آشكار شده است ( همه افراد , سهامداران ,مديران , ------ (مديران عامل ) ,مصرف كننده وحكومت ناراحت هستند زيرا بازاريابي انگونه كه بايستي موسسات رابه حركت رادارد عمل نمي كند) اين مطلب را كوين كلانسي رابرت شلمن كه مديران بازاريابي هستند ,مي گويند يكي از مهترين دليل اين ناتواني اين است كه تحقيق انجام نمي گيرد كه علت آنهم وجود شكاف در ساختار اصلي آن است حتي دانشگاهها كه اولين منابع در تئوري تحقيق بودند نيز نقاط ضعفي را در پر كاربردترين روشهاي تحقيقاتي مشاهده كرده اند. با توجه به مقالات منتشر شده بوسيله ويليام ماسي از استانفورد از دانشگاه پنسيلوانيا , رونالد فرانك از دانشگاه كورنل وتوماس لوراهل شخص شده است كه آمارهاي چند متغيره اي كه صفات افراد را توضيح مي دهند را فقط مي توان براي كمتر از 7 درصد از رفتار وخريد بكار برد.
